Fortsätt till huvudinnehåll

Renoveringar och kreativitet













Det är svårt att hålla igång kreativiteten när man samtidigt har fullt upp med renoveringar. Vi har  mer eller mindre rivit ur hela entrévåningen. På torsdag kommer plattsättaren. Vi ska lägga klinker på största delen (ca 25 m2). Det lilla sovrummet ska få riktigt trägolv. Vi har rivit väggar, tagit bort dörrar och glaspartier och breddat dörrhål. Det är nu lovligt rörigt. Men jag hoppas och tror att det kommer att bli bra när det är klart. Det jobbiga är nu att få bort alla rester av den gamla linoleumatta som legat där sedan huset byggdes (-58). Det har de senaste åren varit täckt av ett dåligt, billigt laminatgolv som nu ligger på återbruket.

Jag hoppas att jag kommer att ha lite ork kvar när det gäller att kreera.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Inbjudningskort student

En ny inbjudan till studentfirande, Student kalligrafi. Fler varianter på inbjudningskort till student hittar ni här: www.annagorandesign.se/sv/fest-student #studentkort #inbjudningskortstudent # inbjudningskort #studentfirande #inbjudan #student

Prins och prinsessa, NYA grafiska tryck

Går att få med första bokstaven i barnets namn.

Emaljmuggar - 3 nya motiv på G

Trädgård, Pelargoner och Skogen. Sedan tidigare har jag motiven; Ängsblommor, Grönsaker och Bakverk med motiv från Elsa Andersons Konditoris sortiment.  Emaljmuggarna är av högsta kvalitet och rymmer ca 3,5 dl. Ni kan läsa mer om dem på min hemsida. www.annagorandesign.se #emaljmugg #emaljmuggar #muggpelargon #emaljmuggpelargon