Fortsätt till huvudinnehåll

Festprogram bröllop

Tidigare i år gjorde jag detta kort till kund. De hade en klar bild på hur de ville att det skulle se ut. Jag fick ett foto på ett kort de hittat på en utländsk sida och som de ville att jag skulle utgå ifrån.














På lördag gifter de sig och jag fick äran att även göra deras festprogram. Detta blev resultatet. Ett program i A5-format, färg rakt igenom. Klamrat i ryggen.



Jag har även formgett ett vigselprogram. Men det levererade jag som en pdf, som de själva lät trycka upp.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Inbjudningskort student

En ny inbjudan till studentfirande, Student kalligrafi. Fler varianter på inbjudningskort till student hittar ni här: www.annagorandesign.se/sv/fest-student #studentkort #inbjudningskortstudent # inbjudningskort #studentfirande #inbjudan #student

Prins och prinsessa, NYA grafiska tryck

Går att få med första bokstaven i barnets namn.

Inbjudningskort till student

Letar du inbjudningskort till studentfirande? De flesta eller alla kort i webshopen kan anpassas till studentkort. Här är några förslag...