Fortsätt till huvudinnehåll

Valmöjligheter...

Eftersom mycket av det jag gör, görs för hand i små upplagor har Ni som kund stora möjligheter att påverka det slutgiltiga resultatet. Det kan gälla allt från illustrationer, till val av papper och typsnitt. Jag har en mängd av olika leverantörer från vilka jag kan beställa hem det som behövs till just er beställning.

På det sättet kan just Era trycksaker bli unika, anpassade efter just Era önskemål och drömmar!


Har ni en egen illustration som ni vill använda på era trycksaker så är det inget problem. Här är två provkort jag gjort till en kund, illustrationen har jag fått från dem. Den har jag scannat in och tryckt på inlagan.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Inbjudningskort student

En ny inbjudan till studentfirande, Student kalligrafi. Fler varianter på inbjudningskort till student hittar ni här: www.annagorandesign.se/sv/fest-student #studentkort #inbjudningskortstudent # inbjudningskort #studentfirande #inbjudan #student

Prins och prinsessa, NYA grafiska tryck

Går att få med första bokstaven i barnets namn.

Inbjudningskort till student

Letar du inbjudningskort till studentfirande? De flesta eller alla kort i webshopen kan anpassas till studentkort. Här är några förslag...