Fortsätt till huvudinnehåll

Min egen keramik...

Jag har alltid sagt att jag vill kunna dreja, det verkar så himla roligt. Så jag anmälde mig till en kurs hos abf. Jag insåg ganska snabbt att drejning inte var för mig, jag har inte tillräckligt med tålamod. Men jag hittade en annan metod som jag fastnade för. Jag kavlar ut leran och skär sedan mönster i den. Alla mönster skär jag på fri hand. Oftast lägger jag leran över en form så jag har mothåll eller så fogar jag samman vägg och botten. Jag har slutat kursen, men är väldigt sugen på att börja igen...



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Inbjudningskort student

En ny inbjudan till studentfirande, Student kalligrafi. Fler varianter på inbjudningskort till student hittar ni här: www.annagorandesign.se/sv/fest-student #studentkort #inbjudningskortstudent # inbjudningskort #studentfirande #inbjudan #student

Prins och prinsessa, NYA grafiska tryck

Går att få med första bokstaven i barnets namn.

Inbjudningskort till student

Letar du inbjudningskort till studentfirande? De flesta eller alla kort i webshopen kan anpassas till studentkort. Här är några förslag...