Fortsätt till huvudinnehåll

Inbjudningskort bröllop

Har Ni en idé till ett kort men inte har tid eller möjlighet att göra de själv. Eller har ni ingen aning om hur ni vill att korten ska se ut. Då kan jag hjälpa till. Jag kan ta fram förslag efter dina önskemål. Oftast gör jag ett pdf-förslag eller en "moodboard" så ni ser på ett ungefär hur jag har tänkt mig kortet. Sen skickar jag oftast ett provkort så att kunden får se kortet i verkligheten.

Ett förslag på kund, med tema sydfrankrike




















Ett förslag på menyprogram samt placeringskort




















Pdf-förslag till kort rocktema bröllop

























Ett första förslag på utformning kort Vapensköld

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Inbjudningskort student

En ny inbjudan till studentfirande, Student kalligrafi. Fler varianter på inbjudningskort till student hittar ni här: www.annagorandesign.se/sv/fest-student #studentkort #inbjudningskortstudent # inbjudningskort #studentfirande #inbjudan #student

Prins och prinsessa, NYA grafiska tryck

Går att få med första bokstaven i barnets namn.

Inbjudningskort till student

Letar du inbjudningskort till studentfirande? De flesta eller alla kort i webshopen kan anpassas till studentkort. Här är några förslag...