Fortsätt till huvudinnehåll

Kan man gifta sig igen?

Har kollat runt på diverse olika bröllopssidor och önskar nästan att jag kunde gifta mig igen. Med samma underbara man förstås. Såg en så underbart vacker brudbukett hos Tipsy Tessie. En med rosa rosor och pioner. Mannen och jag firar inom kort 6-årig bröllopsdag. När vi gifte oss gjorde jag såklart inbjudningskorten själv. Det var ett vikt handgjort papper med ett handpräglat hjärta och inlaga med papper med blomblad i. Till det ett blått handgjort kuvert med ett vitt stäpmplat hjärta. Temafärgerna var blått, grönt och vitt.

Nu 6 år senare skulle de ha sett helt annorlunda ut. Men istället för att drömma om mitt "nya/gamla bröllop" får jag hjälpa andra med deras drömbröllop :-)

Foto Tipsy Tessie

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Inbjudningskort student

En ny inbjudan till studentfirande, Student kalligrafi. Fler varianter på inbjudningskort till student hittar ni här: www.annagorandesign.se/sv/fest-student #studentkort #inbjudningskortstudent # inbjudningskort #studentfirande #inbjudan #student

Prins och prinsessa, NYA grafiska tryck

Går att få med första bokstaven i barnets namn.

Inbjudningskort till student

Letar du inbjudningskort till studentfirande? De flesta eller alla kort i webshopen kan anpassas till studentkort. Här är några förslag...