Fortsätt till huvudinnehåll

För er som vill göra bröllopsinbjudningarna själva...

... men saknar det lilla extra. Varför inte anlita mig-Anna som illustratör? Ni får då en färdig illustration i valfritt format (tiff, pdf, eps) som ni kan använda på Era trycksaker. Naturligtvis är originalet Ert också. Ni kan även få en färdig layout som Ni själva trycker/kopierar. Kontakta oss för vidare information och prisförslag.

Gör som Katarina och Mattias, efter deras idé om kallor som bildade ett hjärta gjorde jag en akvarell som vi sen använde på alla trycksaker. Som inbjudningskort, vigselprogram, menyer och placeringskort. Se exempel under illustration...

Jag målar även i andra medier (tusch, blyerts). Jag använder mig även av datorn för att ta fram grafiskt enkla och vackra illustrationer.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Inbjudningskort student

En ny inbjudan till studentfirande, Student kalligrafi. Fler varianter på inbjudningskort till student hittar ni här: www.annagorandesign.se/sv/fest-student #studentkort #inbjudningskortstudent # inbjudningskort #studentfirande #inbjudan #student

Prins och prinsessa, NYA grafiska tryck

Går att få med första bokstaven i barnets namn.

Emaljmuggar - 3 nya motiv på G

Trädgård, Pelargoner och Skogen. Sedan tidigare har jag motiven; Ängsblommor, Grönsaker och Bakverk med motiv från Elsa Andersons Konditoris sortiment.  Emaljmuggarna är av högsta kvalitet och rymmer ca 3,5 dl. Ni kan läsa mer om dem på min hemsida. www.annagorandesign.se #emaljmugg #emaljmuggar #muggpelargon #emaljmuggpelargon