Fortsätt till huvudinnehåll

Unika och personliga trycksaker till Bröllop, Dop & Fest


Letar Ni efter det unika och personliga har ni kommit rätt. Jag kan hjälpa er med alla trycksaker till Er stora dag. Save-the datekort, Inbjudningskort, Vigselprogram, Placeringskort, Meny- och festprogram och till sist Tackkorten. Behöver ni även hjälp med bordsplaceringskartor, gästböcker m.m. så kan jag även hjälpa Er med det. Jag (Anna) gör även unika illustrationer och monogram. På det sättet kan ni få något garanterat unikt och specialanpassat efter just Era önskemål och drömmar.

Inbjudningskorten är starten på Er stora dag - det är de som ger gästerna en första glimt...

Vill ni tillverka trycksakerna själva men vill ha något som sticker ut? Låt mig då ta fram en unik illustration / monogram just för Er. Ni får den i valfritt format (tex jpg eller pdf) så det är lätt för Er att sätta Er unika prägel på trycksakerna.

Stort, eller litet bröllop - Det spelar ingen roll. Det viktiga är att Ni sätter Er prägel på Er stora dag och jag hoppas att jag kan få hjälpa Er med det.

Kanske har ni hittat ett kort här hos mig som ni gillar eller så vet ni redan hur ni vill ha utformningen. Alla kort som finns hos mig går att anpassa, när det gäller färg, papper, band m.m. Funderar inte utan skicka iväg ett mail till info |@] pappersboden.se så ska jag göra mitt bästa för att hjälpa Er.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Inbjudningskort student

En ny inbjudan till studentfirande, Student kalligrafi. Fler varianter på inbjudningskort till student hittar ni här: www.annagorandesign.se/sv/fest-student #studentkort #inbjudningskortstudent # inbjudningskort #studentfirande #inbjudan #student

Prins och prinsessa, NYA grafiska tryck

Går att få med första bokstaven i barnets namn.

Inbjudningskort till student

Letar du inbjudningskort till studentfirande? De flesta eller alla kort i webshopen kan anpassas till studentkort. Här är några förslag...